Δοκιμάζουμε το εξηλεκτρισμένο Hyundai Tucson 1.6T 48V Hybrid 150 PS (video)


Η 4η γενιά του Tucson, ήρθε σε μία εποχή που η Hyundai δείχνει πραγματικά… ασταμάτητη. Χτυπάει σε όλα τα επίπεδα και τις κατηγορίες, με δημιουργίες που κοιτάνε στα μάτια τον οποιονδήποτε ανταγωνιστή. Οι Κορεάτες προχωράνε μπροστά με… άλματα!

Το ίδιο και το νέο Tucson. Είναι από τις περιπτώσεις, που πραγματικά αν δεν υπήρχαν τα λογότυπα της Hyundai στο άκρως σμιλευμένο και δυναμικό αμάξωμα που ενσαρκώνει τη σχεδιαστική γλώσσα «Sensuous Sportiness», δεν θα υπήρχε περίπτωση να καταλάβεις σε ποια εταιρία ανήκει.

Οι σχεδιαστές δημιούργησαν με θέμα το «Parametric Dynamics» που κάνουν το νέο Tucson πιο τολμηρό από ποτέ.

Η νέα μάσκα με τα «parametric jewels» και τα κρυφά φώτα LED που αποτελούν τη συνέχειά της είναι όλα τα λεφτά. Σε κερδίζουν με το… καλημέρα.

Μεγάλες εισαγωγές αέρα, έντονα σμιλευμένο προφίλ, μυώδης εμφάνιση και 3D LED που ενώνονται μεταξύ τους πίσω, όλα συμβάλλουν στη διαμόρφωση της πιο δυναμικής εικόνας που έχουμε δει μέχρι σήμερα σε SUV της Hyundai.

Η αύξηση των διαστάσεων παντού (ΜΧΠΧΥ: 4.500 Χ1.865Χ1.650 mm) και τα +10 mm στο μεταξόνιο (στα 2.680 mm), δεν το καθιστούν μόνο ένα από τα πιο άνετα στην κατηγορία του (με χώρο αποσκευών στα 577 λίτρα), αλλά προσθέτουν και πόντους στο οπτικό του «εκτόπισμα».

Η φουτουριστική σχεδίαση συνεχίζεται και εσωτερικά. Μίνιμαλ και με όσους φυσικούς διακόπτες χρειάζεται, πρακτικό και λειτουργικό, με ρέουσες γραμμές, ποιοτικά υλικά, πλούσιο εξοπλισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25’’ και οθόνη αφής για το infotainment (8’’ και 10,25″) με Bluelink, Apple CarPlay και Android Auto.

Στα highlights τα χειριστήρια αφής για τον κλιματισμό, ο τριζωνικός κλιματισμός με κρυφούς αεραγωγούς, τα κλιματιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός-πίσω, το προαιρετικό ηχοσύστημα hi-end της KRELL, αλλά και ο ambient εσωτερικός φωτισμός με 64 διαφορετικές αποχρώσεις.

Πληρέστατη γκάμα κινητήρων

Πλουραλισμός επικρατεί και στην πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων του νέου Tucson με ήπια υβριδικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου, μηχανικά και αυτόματα κιβώτια, κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς, αλλά και φουλ υβριδική και plug-in υβριδική έκδοση.

Ακόμα και η βασική έκδοση με τον 1.6 T-GDI της οικογένειας «Smartstream» που αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm ροπής και είχαμε στη διάθεσή μας είναι κάτι παραπάνω από… επαρκέστατη.

Ο συνδυασμός ήταν με το νέο μηχανικό κιβώτιο iMT 6 σχέσεων με τον ηλεκτρονικό συμπλέκτη. Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή δυσκολεύεσαι ελαφρώς να βρεις το σημείο εμπλοκής του, αλλά γρήγορα το συνηθίζεις.

Ο συνδυασμός για την εκκίνηση του κινητήρα, θέλει και αυτός την εξοικείωσή του, καθώς πρέπει να πατάς ταυτόχρονα φρένο, συμπλέκτη και να έχεις νεκρά στο κιβώτιο.



Πηγή