Οι πέντε αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες που έφερε η ακρίβεια


Για ακόμη μία φορά τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές αλλάζουν λόγω συνθηκών τις αγοραστικές τους συνήθειες, προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί.

Την προηγούμενη διετία ήταν τα περιοριστικά μέτρα της πανδημίας που έφεραν σε πολλές περιπτώσεις ριζικές αλλαγές στις συνήθειες των καταναλωτών, όπως για παράδειγμα η ταχύτατη εξοικείωσή τους με τις online αγορές.

Σήμερα οι πληθωριστικές πιέσεις και η ακρίβεια αποτελούν τους παράγοντες που διαμορφώνουν τις νέες συμπεριφορές των καταναλωτών, κάτι μάλιστα που αναμένεται να συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα.

window.setTimeout(function() {
!function(f,b,e,v,n,t,s)
{if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?
n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};
if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;
n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;
t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];
s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,’script’,
‘https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js’);
fbq(‘init’, ‘316067372320470’);
fbq(‘track’, ‘PageView’);
}, 3000);



Source link