LG Electronics: Τι σχεδιάζει για το 2022

Με αιχμή του δόρατος, μεταξύ άλλων, μία σειρά από νέες τηλεοράσεις αλλά και αρκετά ακόμη νέα προϊόντα, θα επιδιώξει να συνεχίσει την ανοδική πορεία της στην ελληνική αγορά η LG Electronics.

Η ελληνική θυγατρική του κορεατικού τεχνολογικού κολοσσού έκλεισε το 2021 με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 160 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μία αύξηση της τάξεως του 30% σε σχέση με το 2020, όπως ανέφερε o Άρης Κουτελός, γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas, στο πλαίσιο της παρουσίασης των καινούριων τηλεοράσεων της εταιρείας.

Ο κ. Κουτελός ανέφερε ότι ο στόχος για φέτος είναι η αύξηση των πωλήσεων κατά 10%, αν και διευκρίνισε ότι υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που θα διαμορφώσουν την αγορά. Σύμφωνα με το στέλεχος της LG, η χρονιά έχει ξεκινήσει με τα καταναλωτικά προϊόντα τεχνολογίας να παρουσιάζουν μία σχετική στασιμότητα, ενώ οι λευκές συσκευές συνεχίζουν να κινούνται ανοδικά.

Πηγή