AB Βασιλόπουλος: Πώς σχεδιάζει την ανάπτυξη νέων καταστημάτων – Τα πλάνα για το quick commerce


Την ανάπτυξη του δικτύου της συνεχίζει η ΑΒ Βασιλόπουλος, δίνοντας έμφαση στα franchise καταστήματα αλλά και ανοίγοντας, παράλληλα, νέα εταιρικά καταστήματα μέσα στο 2024.

Την Τετάρτη άνοιξε τις πόρτες του το νέο σούπερ μάρκετ της εταιρείας, έκτασης 1.100 τ.μ., στη Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης που αποτελεί και το πρώτο της στον συγκεκριμένο δήμο, σε μία περιοχή με έντονη τουριστική κίνηση. Παράλληλα, σε εξέλιξη είναι οι εργασίες για το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος στους Αγίους Αναργύρους Αττικής ενώ τον Ιούνιο αναμένεται τελικά η λειτουργία του πρώτου σούπερ μάρκετ στον Άγιον Όρος. Στις Καρυές Χαλκιδικής, σε ακίνητο πολλαπλών χρήσεων το οποίο έχει νοικιάσει η ΑΒ Βασιλόπουλος, στο ισόγειο, σε χώρο περίπου 400 – 500 τ.μ. θα στεγαστεί το σούπερ μάρκετ, που θα διαθέτει κωδικούς βάσει και των αναγκών της περιοχής. Στον επάνω όροφο, δημιουργούνται δωμάτια για το προσωπικό του καταστήματος, το οποίο θα αποτελείται από εργαζόμενους στις Μονές.

Σε ό,τι αφορά τα franchise καταστήματα της αλυσίδας, αυτά προβλέπεται έως το τέλος του έτους να ξεπεράσουν τα 300 συνολικά. Σημειώνεται μάλιστα πως περί τα 12 μικρά εταιρικά καταστήματα της αλυσίδας έχουν «γυρίσει» σε αυτό το μοντέλο λειτουργίας.

Την ίδια στιγμή η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να επενδύει στο quick commerce και την ευκολία που παρέχει στους καταναλωτές, η γρήγορη παράδοση αγορών του σούπερ μάρκετ στο σπίτι τους. Ήδη στο κομμάτι αυτό, έχει συνεργασία με την πλατφόρμα Wolt ενώ σχεδιάζει το επόμενο διάστημα και αντίστοιχη με την efood, μετά και τον τερματισμό της λειτουργίας στην Ελλάδα τον περασμένο χειμώνα, της Ιnstashop με την οποία επίσης συνεργαζόταν.

Υπενθυμίζεται τέλος πως η ΑΒ αξιοποιώντας τις αποθήκες της στη Σίνδο της Θεσσαλονίκης ως κομβικό εμπορικό σημείο για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δημιούργησε “Εξαγωγικό Hub”, εξάγοντας ελληνικά φρούτα, λαχανικά και άλλα προϊόντα προς την Τσεχία, τη Ρουμανία και τη Σερβία. Εκτιμάται ότι οι εξαγωγές από το Hub της Σίνδου θα ανέρχονται σε 70 – 80 χιλιάδες τόνους τον χρόνο και τα έσοδα από αυτές θα φτάσουν τα 100 εκατ. ευρώ, ετησίως, με τον τελικό καταναλωτή να μπορεί να βρίσκει τα ελληνικά προϊόντα στις χώρες αυτές, μέσα από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ του Ομίλου Ahold Delhaize.





Source link