Dark Mode Light Mode

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε πρώτοι το τελευταίο φύλλο της εφημερίδας

Πατόντας το κουμπί εγγραφή, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου και τους όρους χρήσης
Βρείτε μας
Βρείτε μας
Συνδρομή Συνδρομή
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ

REDS: Τελική ευθεία για τη Νέα Μαρίνα Αλίμου – Το project των 100 εκατ. ευρώ – Οικονομικός Ταχυδρόμος


Η REDS μετρά αντίστροφα για την υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου ύψους 100 εκατ. ευρώ που αφορά στην αναμόρφωση, λειτουργία και εκμετάλλευση της Μαρίνας Αλίμου.

Η θυγατρική της Ελλάκτωρ, REDS κατέθεσε τον φάκελο των οικοδομικών αδειών για τη Νέα Μαρίνα Αλίμου. Περιλαμβάνει σειρά παρεμβάσεων για την υλοποίηση μίας ολοκληρωμένης τουριστικής επένδυσης.

Advertisement

Μαρίνα Αλίμου: Στη φάση των οικοδομικών αδειών το έργο 100 εκατ. της «ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις»

Η επένδυση προβλέπει την αξιοποίηση της χερσαίας ζώνης συνολικής επιφάνειας 210.000 τ.μ. για τουριστικές, εμπορικές, πολιτιστικές και αθλητικές χρήσεις

Η ανάπλαση της Μαρίνας Αλίμου από τη REDS

Σύμφωνα με πληροφορίες η ανάπλαση της Μαρίνας Αλίμου ξεκινάει μόλις εγκριθούν οι οικοδομικές άδειες της Άκτωρ Παραχωρήσεις.

Η επένδυση προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη δυνατότητα αξιοποίησης της χερσαίας ζώνης συνολικής επιφάνειας 210.000 τ.μ. για ευρείες εμπορικές, τουριστικές, πολιτιστικές και αθλητικές χρήσεις.

REDS

Απεικόνιση της Νέας Μαρίνας Αλίμου μετά τα έργα ανάπλασης

Το επενδυτικό σχέδιο φιλοδοξεί να δημιουργήσει μία από τις πιο σύγχρονες μαρίνες της Μεσογείου εκσυγχρονίζοντας τις υποδομές και τις υπηρεσίες φιλοξενίας σκαφών.

Με χερσαίο χώρο έκτασης 210.000 τ.μ., θαλάσσιο χώρο 428.000 τ.μ. και λιμενοβραχίονες μήκους 1.170 μ., η Μαρίνα Αλίμου είναι η μεγαλύτερη μαρίνα της Ελλάδας και των Βαλκανίων με 1100 μόνιμες θέσεις σκαφών εκ των οποίων 50 θέσεις για μεγάλες θαλαμηγούς άνω των 25 μέτρων. Διαθέτει χώρο διαχείμασης για περίπου 350 σκάφη. Το μέγιστο βάθος της είναι τα 6,5 μέτρα.

Σύμφωνα με τις οικοδομικές άδειες τα έργα στη Νέα Μαρίνα Αλίμου αποσκοπούν στην ένωση της πόλης με το παράκτιο μέτωπο

Ένωση του παράκτιου μετώπου με την πόλη

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα έργα στη Νέα Μαρίνα Αλίμου πρόκειται να ενώσουν το παράκτιο μέτωπο με την πόλη.

REDSREDS

Στα σχέδια της REDS είναι η ένωση της πόλης με τη Νέα Μαρίνα Αλίμου

Μέσω των νέων χρήσεων αλλά και των διόδων κυκλοφορίας η Νέα Μαρίνα Αλίμου θα φέρει κοντά τη ζωή της πόλης με τη ζωή της θάλασσας, με τις χρήσεις του ελλιμενισμού να αποτελούν συγχρόνως μια οικονομική δραστηριότητα αλλά και έναν χώρο αναψυχής που θα χτιστεί με τις σύγχρονες τάσεις αρχιτεκτονικής. Η διοίκηση της REDS με τον τρόπο αυτό επιδιώκει να δημιουργήσει έναν νέο προορισμό για τους πολίτες και τους τουρίστες.

Με βάση το φάκελο των οικοδομικών αδειών προβλέπεται η προέκταση των αξόνων των δρόμων, εγκάρσια προς τα θαλάσσιο μέτωπο.

Η παραδοσιακή δομή των κτιρίων στις μαρίνες θα ανατραπεί καθώς οι κτιριακοί όγκοι θα διασπαστούν και θα δημιουργήσουν ενδιάμεσους χώρους πρασίνου που θα συνδέσουν την πόλη με την προβλήτα. Με αυτό τον τρόπο θα επιτευχθεί μια οπτική συνέχεια της πόλης με τη θάλασσα. Πολλαπλοί αμφιθεατρικοί χώροι πρασίνου θα διαμορφώσουν ένα ευχάριστο περιβάλλον που μπορεί να φιλοξενήσει υπαίθριες εκδηλώσεις, λένε πηγές της εταιρείας.

Αμφιθέατρα και «πράσινα» δώματα

Το πράσινο θα είναι ο κύριος πρωταγωνιστής, αναφέρουν πηγές της εταιρείας REDS. REDSREDS

Όπως περιγράφουν, «η παρουσία εκτενούς πρασίνου και στεγάστρων θα δημιουργήσει τις απαραίτητες προϋποθέσεις για σκίαση και δροσιά. Οι υγιείς υφιστάμενες φυτεύσεις θα διατηρηθούν και θα εμπλουτιστούν με νέες σε όλη την έκταση της μαρίνας. Επιπλέον σε όλα τα ισόγεια κτίρια θα υπάρχει φυτεμένο δώμα, αφενός για την καλύτερη βιοκλιματική λειτουργία και αφετέρου για τη βελτίωση της οπτικής τους από την πόλη.»

Καταστήματα, εστιατόρια και η Νέα Μαρίνα Αλίμου

Στη Νέα Μαρίνα Αλίμου πρόκειται να διατηρηθούν οι υφιστάμενοι κόμβοι εισόδου και εξόδου προς τη μαρίνα αλλά και να προστεθούν περισσότερες από 800 θέσεις στάθμευσης.

Ο παραλιακός ποδηλατόδρομος θα διατρέχει την περιοχή παράλληλα με τις γραμμές του τραμ και θα συνδέεται με το δίκτυο της μαρίνας σε διάφορα σημεία της. REDSREDS

Σε ότι αφορά στις χρήσεις πρόκειται να διατηρηθούν όλες οι υφιστάμενες λιμενικές χρήσεις και να εμπλουτιστούν παράλληλα με νέες που σχετίζονται με την ασφάλεια και τη βελτίωση της λειτουργίας του ελλιμενισμού.

«Καταστήματα, γραφεία, εστιατόρια, γραφεία ενοικίασης σκαφών θα διαμορφώσουν ένα ζωντανό χώρο συνάντησης, διασκέδασης και άθλησης, ενώ θα χωροθετηθεί και η Πινακοθήκη του Δήμου Αλίμου και το Κιόσκι ενημέρωσης» περιγράφουν πηγές της REDS για τη Νέα Μαρίνα Αλίμου.





Πηγή

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε πρώτοι το τελευταίο φύλλο της εφημερίδας

Πατόντας το κουμπί εγγραφή, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου και τους όρους χρήσης
Add a comment Add a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Post

Ελληνικά ομόλογα: Γιατί η Ελλάδα δανείζεται φθηνότερα από μεγάλες ευρωπαϊκές οικονομίες - Οικονομικός Ταχυδρόμος

Next Post

Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο τάχθηκε ανοιχτά στο πλευρό της Κάμαλα Χάρις

Advertisement