Η Κάρπαθος κατάφερε να κερδίσει το ενδιαφέρον των διεθνών ΜΜΕ, ως ένας από τους πλέον ανερχόμενους προορισμούς του κόσμου για το 2025.
Το CEO Today, που απευθύνεται σε 250.000 διευθυντικά στελέχη εταιρειών, δημοσίευσε έρευνα σχετικά με τους δέκα κορυφαίους προορισμούς του κόσμου, κατατάσσοντας την Κάρπαθο στην δεύτερη θέση.
Σύμφωνα με την δήλωση του CEO Today Magazine: «Με τις εκπληκτικές παραλίες και το εντυπωσιακό ορεινό τοπίο που αποπνέει ακατέργαστη ομορφιά, η Κάρπαθος κατάφερε να ξεφύγει από τα “νύχια” του μαζικού τουρισμού, διατηρώντας τη γοητεία της ως ανέγγιχτος παράδεισος. Ξεχωρίζουν τα φεστιβάλ με παραδοσιακή μουσική και εκπληκτική γαστρονομία». Προηγήθηκαν προγραμματισμένες επαφές του δήμου με δημοσιογράφους και συντάκτες που αρθρογραφούν συστηματικά σε μεγάλα διεθνή ΜΜΕ όπως The Sun και το Guardian. Το τελευταίο μέσο έδειξε ένα έντονο ενδιαφέρον τόσο για το εύρος εναλλακτικών δραστηριοτήτων στο νησί όσο και για το πρόσφατο φεστιβάλ γαστρονομίας που διοργάνωσε ο δήμος.
Ο ταξιδιωτικός ιστότοπος travel2.pl βοήθησε και αυτός στην ανάδειξη της Κάρπαθο, καθώς έκανε τρία αφιερώματα στα οποία καλεί τους λάτρεις της Ελλάδας «να επισκεφτούν τα γραφικά χωριά της Καρπάθου και τη μυθική Όλυμπο, να δοκιμάσουν μακαρούνες και να μυηθούν στις παραδόσεις του αυθεντικού προορισμού των Δωδεκανήσων». Παράλληλα ένα από τα μεγαλύτερα διαδικτυακά ταξιδιωτικά περιοδικά της Σκανδιναβίας, Freedom Travel, προτείνε την Κάρπαθο μέσα από βίντεο και σειρά άρθρων, που «ταξιδεύουν» το κοινό σε εξωτικές παραλίες, δραστηριότητες στη φύση, θαλάσσιες εκδρομές, περιηγήσεις σε γραφικούς οικισμούς και γαστρονομικές απολαύσεις.
Ακόμα ο Δήμος Καρπάθου διοργάνωσε τον Σεπτέμβριο δημοσιογραφικές αποστολές από Πολωνία και Σουηδία, με σκοπό την έγκαιρη προβολή για τη νέα σεζόν. Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Καρπάθου, Τάσος Μηλιός, δήλωσε ότι: «Στόχος μας είναι η ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών και η προβολή διαφορετικών πτυχών του προορισμού που επιτρέπουν την επισκεψιμότητα πριν και μετά την υψηλή σεζόν».