Dark Mode Light Mode

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε πρώτοι το τελευταίο φύλλο της εφημερίδας

Πατόντας το κουμπί εγγραφή, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου και τους όρους χρήσης
Βρείτε μας
Βρείτε μας
Συνδρομή Συνδρομή
Εξάρθρωση 14 συμμοριών: Δικογραφία 20.000 σελίδων με 132 εμπλεκόμενους
Αττική οδός: Ανοίγει ο δρόμος για την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Οικονομικός Ταχυδρόμος
Μόσχα: Ποινική δίωξη σε ακόμη δύο δημοσιογράφους που έκαναν ρεπορτάζ στο Κουρσκ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ

Αττική οδός: Ανοίγει ο δρόμος για την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Οικονομικός Ταχυδρόμος


Αλλάζει σελίδα η Αττική Οδός, ο πρώτος μεγάλος κλειστός αυτοκινητόδρομος εντός αστικού ιστού που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990.

Αύριο 28 Αυγούστου στην ατζέντα του υπουργικού συμβουλίου περιλαμβάνεται και η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης.

Advertisement

Αττική Οδός: «Πράσινο» από Ελεγκτικό Συνέδριο για τη σύμβαση παραχώρησης ΤΑΙΠΕΔ με ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Η Αττική Οδός

Κλείνει σχεδόν ένας χρόνος από τότε που το ΤΑΙΠΕΔ ολοκλήρωσε τον διαγωνισμό για τη σύμβαση παραχώρησης της λειτουργίας, της χρηματοδότησης, συντήρησης κι εκμετάλλευσης της Αττικής Οδού.

Τον διαγωνισμό κέρδισε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προσφέροντας ένα από τα μεγαλύτερα τιμήματα στην ιστορία των παραχωρήσεων, έχοντας υποβάλλει φάκελο με προσφορά ύψους 3,27 δισ. ευρώ. Ήταν η υψηλότερη έναντι των υπολοίπων ανταγωνιστών της στον σχετικό διαγωνισμό.

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ο νέος παραχωρησιούχος του αυτοκινητοδρόμου, τον οποίο αναλαμβάνει για τα επόμενα 25 χρόνια.

Η σύμβαση του ελληνικού δημοσίου με τους υφιστάμενους παραχωρησιούχους κανονικά λήγει τον Οκτώβριο, ωστόσο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η παράδοση αναμένεται να λάβει χώρα από τις αρχές του 2025.

Ο όμιλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με την ανάληψη του αυτοκινητοδρόμου διευρύνει σημαντικά το χαρτοφυλάκιο των παραχωρήσεων του επιφυλάσσοντας για τους μετόχους του μεγαλύτερες υπεραξίες από σταθερά έσοδα που θα εξασφαλίζει για τις επόμενες δεκαετίες μέσα από την εκμετάλλευση κυρίως των οδικών αξόνων.

Οι υπογραφές

Το υπουργικό συμβούλιο αναμένεται κατόπιν εισήγησης των υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστή Χατζηδάκη και Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα να δώσει τη σχετική εξουσιοδότηση για την υπογραφή της νέας σύμβασης παραχώρησης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι υπογραφές του ελληνικού δημοσίου με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναμένεται να πέσουν εντός του Σεπτεμβρίου.

Στη συνέχεια η σύμβαση θα πάρει το δρόμο προς κύρωση από τη Βουλή.

Ο αυτοκινητόδρομος

Η Αττική Οδός κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990. Έχει μήκος 70 χλμ. και αποτελεί τον περιφερειακό δακτύλιο της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τη σπονδυλική στήλη του οδικού δικτύου του Νομού Αττικής, όπου κατοικούν περισσότεροι από 5 εκατ. άνθρωποι.

Επίσης, αποτελεί τον συνδετικό κρίκο του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), αφού συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας, ενώ συνδέει οδικά και το αεροδρόμιο της Αθήνας με το κέντρο της πόλης.





Πηγή

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε πρώτοι το τελευταίο φύλλο της εφημερίδας

Πατόντας το κουμπί εγγραφή, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου και τους όρους χρήσης
Add a comment Add a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Post

Εξάρθρωση 14 συμμοριών: Δικογραφία 20.000 σελίδων με 132 εμπλεκόμενους

Next Post

Μόσχα: Ποινική δίωξη σε ακόμη δύο δημοσιογράφους που έκαναν ρεπορτάζ στο Κουρσκ

Advertisement