ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας … επιστροφή στον Μεσαίωνα !!!

Ήπειρος, Θεσπρωτία

Στην εποχή των μεγάλων τετράιχνων οδικών αρτηριών, που διασχίζουν όλη τη χώρα από βορά προς νότο και από ανατολή προς δύση, ο δύσμοιρος επιβάτης του ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας, ζει την προσωπική του Οδύσσεια εν έτει 2023!

Τί κι αν πέρασαν δεκαετίες προσμονής για την ολοκλήρωση των μεγάλων οδικών έργων.
Τί κι αν εμβληματικά και επιβλητικά έργα, όπως η ζεύξη Ρίου – Αντιρρίου, έχουν ολοκληρωθεί εδώ και 20 χρόνια!!

Τί κι αν επαγγελματίες όλων των κατηγοριών χρησιμοποιούν τακτικά το λεωφορείο κυρίως για την μετάβασή τους στην Αθήνα για επαγγελματικούς λόγους.
Τί κι αν ευαγγελιζόμαστε την άρση της απομόνωσης της Ηγουμενίτσας κυρίως από το κέντρο της χώρας που είναι η Πρωτεύουσα.

Στο ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας  θα πρέπει να υποστείς την βάσανο ενός 7ωρου ταξιδιού!
Με 3 δρομολόγια που περνάνε από όλα τα χωριά και όλες τις εξόδους της διαδρομής είτε πρόκειται για τον νομό μας είτε πρόκειται για την Ιόνια οδό ( Φιλιππιάδα, Άρτα, Μεσολόγγι κ.λ.π.), είτε για την Ολυμπία οδό ( π.χ. Κόρινθος).

Ακόμα χειρότερα, όταν πρέπει να ταξιδέψεις με ένα παλαιό λεωφορείο, μέσα στην «μπίχλα», με υποτυπώδη κλιματισμό, με αμορτισέρ διαλυμένα.

Όταν φθάνεις αισίως στον προορισμό σου, είσαι ήδη «κουδούνι».
Έχεις παροπλιστεί στην κυριολεξία και σίγουρα θα πρέπει να έχεις προνοήσει, η επαγγελματική υποχρέωση που ενδεχομένως έχεις αναλάβει, να αφορά την επόμενη ημέρα για να μπορείς να ανταπεξέλθεις και να είσαι αντάξιος των προσδοκιών.

Αυτά υπέστην κι εγώ την Πέμπτη, με δρομολόγιο για Αθήνα στις 12 το μεσημέρι.

Βέβαια θα πει κάποιος ως αντίλογο, πρέπει να εξυπηρετηθεί και η ενδοχώρα ή άλλοι ενδιάμεσοι προορισμοί.
Ότι θα πρέπει το ΚΤΕΛ να έχει έσοδα και ως εκ τούτου θα πρέπει να αξιοποιήσει οποιαδήποτε στάση.
Σύμφωνοι ως ένα σημείο …
Μπορεί ωστόσο να διατηρήσει 2 δρομολόγια ως έχουν και να βάλει 1 express, ώστε όλοι να είναι καλυμμένοι.
Διότι δεν είναι δυνατόν το 2023 ένα ταξίδι στην Αθήνα να καθίσταται μια τραυματική εμπειρία.
Και σίγουρα θα έχει όφελος και το ίδιο το ΚΤΕΛ, διότι ταξιδεύοντας υπό «ανθρώπινες συνθήκες», ο πολίτης θα το προτιμά και θα γίνει εν γένει ένα ελκυστικότερο μέσο μετακίνησης, για περισσότερους συμπολίτες μας.


    Υ.Γ. Σχετικά με την παλαιότητα των λεωφορείων, την καθαριότητα  ή και την μηχανολογική αρτιότητα- επάρκεια εν γένει του στόλου του ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας, δεν έχω άποψη και σίγουρα οι περιγραφές που κάνω παραπάνω, δεν αφορούν το σύνολο των οχημάτων. Μεταφέρω απλά την προσωπική μου εμπειρία από ένα συγκεκριμένο ταξίδι, ως απλός επιβάτης και χρήστης των υπηρεσιών που προσφέρει ο οργανισμός προς τον πολίτη.
Σωτήρης Γιάκης, Οδοντίατρος, Ειδικός Χειρουργός Εμφυτευματολόγος