Θεσσαλονίκη: Σύλληψη δύο ατόμων για παράβαση της νομοθεσίας περί ζώων



Ο σκύλος αφαιρέθηκε από την ιδιοκτησία της 33χρονης.

Βία στο σκύλο μιας 33χρονης -και μάλιστα παρουσία της, ασκούσε ένας 43χρονος χθες το μεσημέρι στις Συκιές Θεσσαλονίκης.


Τα δύο άτομα συνελήφθησαν από αστυνομικούς του Α.Τ. Νεάπολης – Συκεών για παράβαση της νομοθεσίας περί ζώων.

Ο σκύλος αφαιρέθηκε από την ιδιοκτησία της 33χρονης και επιπλέον βεβαιώθηκε διοικητικό πρόστιμο ύψους 5.000 ευρώ.



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

Μην το χάσετε

Λαϊκό Λαχείο – Κλήρωση 13/5/2026: Αυτός είναι ο τυχερός λαχνός για τα 2.050.000 ευρώ (Βίντεο)

Το Λαϊκό Λαχείο κληρώνει κάθε Τετάρτη στις 19:00. Το Λαϊκό

Κλέαρχος Μαρουσάκης: Προχωρημένη άνοιξη θα θυμίζει ο καιρός – Πότε κατεβαίνει ψυχρό μέτωπο

Ανοοιξιάτικες θερμοκρασίες, αλλά και αστάθεια, προς το τέλος της Μεγάλης