Η εταιρεία που μετράει πάνω από έναν αιώνα λειτουργίας, η εταιρεία με τις εμβληματικές σούπες, η Campbell Soup Company, το λογότυπο της οποίας είναι αναγνωρίσιμο σε όλο τον κόσμο, αποφάσισε να αφαιρέσει τη λέξη soup (σούπα) από την εταιρική της επωνυμία.
Η απόφαση έρχεται μετά από 155 ολόκληρα χρόνια πορείας, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται σε σνακς και όχι στις έτοιμες για σερβίρισμα σούπες.
Η Campbell έχει εξαγοράσει πλέον μάρκες με σνακ όπως η Goldfish, Snyder’s of Hanover, Cape Cod, Pepperidge Farm και άλλες, ενώ η πιο πρόσφατη εξαγορά της αφορούσε την Sovos Brands, κατασκευάστρια δημοφιλών ιταλικών εμπορικών σημάτων τροφίμων όπως οι σάλτσες Rao.
«Αυτή η μικρή αλλά σημαντική αλλαγή διατηρεί την εμβληματική αναγνώριση του ονόματος, τη φήμη και τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας που χτίστηκαν εδώ και 155 χρόνια, ενώ αντικατοπτρίζει καλύτερα το πλήρες εύρος του χαρτοφυλακίου της εταιρείας», δήλωσε την Τρίτη (10/09) ο διευθύνων σύμβουλος της Campbell, Mark Clouse.
Η αλλαγή του ονόματος θα τεθεί για έγκριση στην ετήσια συνέλευση των μετόχων της εταιρείας που θα γίνει τον ερχόμενο Νοέμβριο.
Αν και οι έτοιμες σούπες είναι σημαντικό μέρος της επιχείρησης, πλέον κατέχει το μικρότερο μερίδιο των πωλήσεών της. Πέρυσι, οι πωλήσεις σνακ της Campbell αυξήθηκαν κατά 13%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό αύξησης ήταν κατά 3%.
Παραδοσιακές εταιρείες τροφίμων, όπως η Campbell, στοχεύουν να κερδίσουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά σνακ που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας έρευνας αγοράς Circana, αξίζει πάνω από 200 δισ. δολάρια.
Σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί λένε ότι τρώνε τουλάχιστον τρία σνακ την ημέρα, σύμφωνα με το Circana. Τον Αύγουστο, η Mars, η εταιρεία που φτιάχνει τα M&M’s, συμφώνησε να αγοράσει την Kellanova που έχει τις μάρκες Cheez-Its και Pringles, σε μια συμφωνία αξίας σχεδόν 29 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
«Τα σνακ είναι μια μεγάλη, ελκυστική και ανθεκτική αγορά που κερδίζει συνεχώς έδαφος», είπε τότε η Kellanova.
Με πληροφορίες από: After 155 years, the Campbell Soup company is changing its name, CNN