Πάτρα: 87χρονη που έχασε τα δυο της παιδιά σε τροχαίο, δώρισε ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ



Αξίας 120.000 ευρώ.

Μια υπερσύγχρονη κινητή μονάδα του ΕΚΑΒ, αξίας 120.000 ευρώ έρχεται να προστεθεί στον στόλο της Πάτρας και της ευρύτερης περιοχής μετά από δωρεά της 87χρονης κ. Χαριτίνης Αναγνωστοπούλου.


Σε μια συγκινητική εκδήλωση στον σταθμό του ΕΚΑΒ στην Πάτρα παρευρέθηκε το σύνολο των υγειονομικών της Πάτρας και της δυτικής ελλάδας ενώ ιδιαίτερη μνεία στην προσφορά τόσο της 87χρονης γυναίκας όσο και του συλλόγου εθελοντών πυροσβεστών Αχαΐας έκανε ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ Γιώργος Χαραλάμπους.

{https://www.youtube.com/watch?v=xNk-Fs7syNo}




Πηγή: imerazante.gr




Source link

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

Μην το χάσετε

Κρήτη: Τρεις συλλήψεις για τη δολοφονία του 49χρονου κοινοτάρχη – Η «σκιά» της υπόθεσης Βαγγέλη Γιακουμάκη

Με γκλίτσα σκότωσαν τον άτυχο 49χρονο κοινοτάρχη. Ενώπιον του εισαγγελέα

Συνεχής σεισμική δραστηριότητα δυτικά των Ιωαννίνων με δεκάδες δονήσεις

Σε κατάσταση διαρκούς παρακολούθησης βρίσκεται η Ήπειρος λόγω της έντονης