Θεσσαλονίκη: Βγήκε στο μπαλκόνι και απειλούσε περιοίκους με κυνηγετικά όπλα



Από την εισαγγελική Αρχή διατάχθηκε να υποβληθεί σε ψυχιατρική εξέταση με ακούσια νοσηλεία.

Άνδρας, 71 ετών, καταγγέλθηκε ότι βγήκε στο μπαλκόνι του σπιτιού του και, κρατώντας δύο κυνηγετικά όπλα, απειλούσε τους περιοίκους για τη ζωή τους. Το περιστατικό καταγγέλθηκε το περασμένο Σάββατο σε χωριό του δήμου Λαγκαδά, έξω από τη Θεσσαλονίκη.


Ο ηλικιωμένος συνελήφθη, ενώ από την εισαγγελική Αρχή διατάχθηκε να υποβληθεί σε ψυχιατρική εξέταση με ακούσια νοσηλεία.



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

Μην το χάσετε

ΗΠΑ–Ιράν: «Σφραγίστηκε» η συμφωνία για τερματισμό του πολέμου

Τα δυο μέρη κατέληξαν αυτή την εβδομάδα σε συμφωνία για

Superbet: Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα με Super Αποδόσεις!

Η μάχη για παραμονή και ευρωπαϊκά εισιτήρια ανεβάζει τον ρυθμό,