Οι πρόσφατες αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου Εργαζομένων στο Νοσοκομείο Χατζηκώστα έφεραν στο προσκήνιο σημαντικές διαφοροποιήσεις και ανατροπές στις ισορροπίες. Η εκλογική διαδικασία ολοκληρώθηκε με τη συμμετοχή να παραμένει σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, καθώς οι εργαζόμενοι προσήλθαν μαζικά για να εκφράσουν την προτίμησή τους. Όπως σημειώνει το typosepeirou.gr, τα αποτελέσματα αυτά αποτυπώνουν μια νέα πραγματικότητα στο συνδικαλιστικό πεδίο των υγειονομικών, αποτελώντας κεντρικό θέμα στα Ιωάννινα και στην ευρύτερη Ήπειρο.
Η κάλπη ανέδειξε συνολικά 441 έγκυρα ψηφοδέλτια, παρουσιάζοντας μια μικρή αύξηση σε σχέση με τις εκλογές που είχαν πραγματοποιηθεί το 2024, όταν είχαν ψηφίσει 438 άτομα. Παρά το γεγονός ότι οι έδρες του Διοικητικού Συμβουλίου παρέμειναν εννέα, οι εσωτερικές μετακινήσεις ήταν έντονες. Η παράταξη «Συνεργασία» κατέλαβε ξανά την πρώτη θέση με 149 ψήφους και 3 έδρες, ωστόσο κατέγραψε σοβαρές απώλειες σε σύγκριση με την προηγούμενη αναμέτρηση, κατά την οποία είχε κυριαρχήσει απόλυτα με 237 ψήφους και 5 έδρες.
Αντίθετα, η Αγωνιστική Συσπείρωση (ΑΣΥ) ενίσχυσε τη δυναμική της συγκεντρώνοντας 137 ψήφους και διατηρώντας τις 3 έδρες της, βελτιώνοντας την επίδοσή της από τις 111 ψήφους του παρελθόντος. Η Αριστερή Συνεργασία (ΑΡΣΥ) έλαβε 58 ψήφους και κράτησε τη μία έδρα που διέθετε. Το πιο αξιοσημείωτο στοιχείο της αναμέτρησης ήταν η κατακόρυφη άνοδος της Ταξικής Πορείας, η οποία από τις 15 ψήφους και την απουσία εκπροσώπησης το 2024, κατάφερε να αποσπάσει 73 ψήφους και να εκλέξει 2 μέλη στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο.
