Dark Mode Light Mode

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε πρώτοι το τελευταίο φύλλο της εφημερίδας

Πατόντας το κουμπί εγγραφή, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου και τους όρους χρήσης
Βρείτε μας
Βρείτε μας
Συνδρομή Συνδρομή
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ

Μαρίνα Κέρκυρας: Υπογράφηκε η σύμβαση παραχώρησης στη Lamda Marinas – Οικονομικός Ταχυδρόμος


Υπογράφηκε σήμερα η σύμβαση για την υπο-παραχώρηση του δικαιώματος κατασκευής, λειτουργίας, διαχείρισης, συντήρησης και εκμετάλλευσης της Μαρίνας Μεγάλων Σκαφών (τύπου mega yacht) στην Κέρκυρα, μεταξύ αφενός του Ελληνικού Δημοσίου, του ΤΑΙΠΕΔ και του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας και της LAMDA, μέσω θυγατρικής της LAMDA Marinas Investments.

Η συνολική αξία του τιμήματος που θα καταβάλλει ο υπο-παραχωρησιούχος με βάση τη σύμβαση θα ξεπεράσει τα 89 εκατ. ευρώ σε βάθος 40 ετών. Περιλαμβάνει α) οικονομικό αντάλλαγμα που θα καταβληθεί εφάπαξ με την έναρξη της υπο-παραχώρησης ύψους 9,7 εκατ. ευρώ και β) ποσοστό 7,77% επί του κύκλου εργασιών του υπο-παραχωρησιούχου το οποίο θα καταβάλλεται ετησίως.

Advertisement

Στη Lamda Marinas Investments τα δικαιώματα εκμετάλλευσης για τη Μαρίνα Κέρκυρας

Επιπρόσθετα, ο υπο-παραχωρησιούχος θα υλοποιήσει και επενδύσεις άνω των 50 εκατ. ευρώ για την εκ του μηδενός κατασκευή και ανάπτυξη της Μαρίνας. Πρόκειται για την πρώτη μαρίνα αυτού του μεγέθους που κατασκευάζεται εκ του μηδενός τα τελευταία 20 χρόνια.

H αδειοδοτημένη Μαρίνα Μεγάλων Σκαφών αναψυχής βρίσκεται εντός του Λιμένα Κέρκυρας και χωροθετείται δυτικά του προβλήτα κρουαζιέρας, πλησίον του Σταθμού Επιβατών. Θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί 410 σκάφη μήκους έως 140 μέτρων και έχει χερσαία ζώνη 39.400 τ.μ.

Με την επένδυση στη Μαρίνα Κέρκυρας, που βρίσκεται στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά του Ιονίου και της Αδριατικής, όπου τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ιδιαίτερα αυξημένη επισκεψιμότητα τόσο επαγγελματικών όσο και ιδιωτικών σκαφών αναψυχής, η LAMDA ενισχύει τον ηγετικό της ρόλο στον κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού και αποκτά την τρίτη, κατά σειρά μαρίνα στην Ελλάδα. Η Μαρίνα Κέρκυρας προστίθεται στις ήδη υπάρχουσες μαρίνες του Ομίλου, στον Φλοίσβο και τον Άγιο Κοσμά στο έργο του Ελληνικού, οι οποίες κατέχουν στρατηγική θέση στην ακτογραμμή της Αθηναϊκής Ριβιέρας.

Στόχος της LAMDA είναι να ενισχύσει την οικονομία του νησιού, δημιουργώντας εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας και ένα βιώσιμο, υψηλής ποιότητας τουριστικό προϊόν, με σεβασμό στο περιβάλλον και την πολιτιστική παράδοση του νησιού.

Με την ανάπτυξη της νέας Μαρίνας Κέρκυρας, η LAMDA θα κατέχει το 40% του συνολικού τζίρου στις Ελληνικές μαρίνες.

Είναι αξιοσημείωτο ότι οι Μαρίνες της LAMDA αποτελούν ήδη σημείο αναφοράς για ιδιοκτήτες πολυτελών σκαφών σε όλο τον κόσμο, καθώς προσφέρουν σύγχρονες και ασφαλείς εγκαταστάσεις για mega yacths. Συγχρόνως τοποθετούν την Ελλάδα στις υψηλότερες θέσεις στον παγκόσμιο χάρτη του θαλάσσιου τουρισμού, καθώς είναι πόλος έλξης για υψηλής ποιότητας τουρισμό στη χώρα μας.

«Θετική εξέλιξη για το νησί»

Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε: «Η σύμβαση που υπεγράφη σήμερα, για τη δημιουργία Μαρίνας Μεγάλων Σκαφών αναψυχής στην Κέρκυρα, αποτελεί μια θετική εξέλιξη για το νησί, την ελληνική τουριστική αγορά και την οικονομία συνολικά.

» Πρώτον, με τη συμφωνία αυτή ολοκληρώνεται η αξιοποίηση ενός ακόμη περιουσιακού στοιχείου του ΤΑΙΠΕΔ με σημαντικό εφάπαξ τίμημα συν την καταβολή ετησίως ποσοστού επί του κύκλου εργασιών, συνολικού ύψους άνω των 89 εκατ. ευρώ, και με επενδύσεις που υπερβαίνουν τα 50 εκατ. ευρώ για την κατασκευή της μαρίνας.

» Δεύτερον, δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας κατά την κατασκευή και λειτουργία της μαρίνας, ενισχύονται οι τοπικές επιχειρήσεις και η οικονομία ενώ αναβαθμίζεται το τουριστικό προϊόν όχι μόνο της Κέρκυρας αλλά και της χώρας συνολικά με την δυνατότητα υποδοχής και εξυπηρέτησης μεγάλων τουριστικών σκαφών.

»Τρίτον, η επένδυση αποτελεί μια ακόμη ψήφο εμπιστοσύνης στις προοπτικές της χώρας μετά τις 12 συνολικά αποκρατικοποιήσεις που ολοκληρώθηκαν μετά τις εκλογές του 2023 οι οποίες απέφεραν συνολικά έσοδα για το δημόσιο περίπου 8 δισ. ευρώ. Η χώρα μας χρειάζεται τέτοιες επενδύσεις για να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τη θέση της στο διεθνή ανταγωνισμό και για να παραμείνει ο ελληνικός τουρισμός στη θετική πορεία που καταγράφει τα τελευταία χρόνια».

«Η Μαρίνα της Κέρκυρας θα είναι έργο ορόσημο»

O CEO της LAMDA Development, Οδυσσέας Αθανασίου, δήλωσε: «Στη LAMDA Development, πέραν των επενδυτικών μας κινήτρων, έχουμε και έναν άλλο στόχο. Θέλουμε πάντα να δημιουργούμε έργα που αφήνουν ένα θετικό κοινωνικό αποτύπωμα και βελτιώνουν τη ζωή των πολιτών στους τομείς που δραστηριοποιούμαστε. Θέλουμε επίσης να ενδυναμώνουμε την εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό. Η ανάπτυξη των μαρίνων αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες της χώρας μας για την ποιοτική ενίσχυση του τουριστικού μας προϊόντος. Η Μαρίνα της Κέρκυρας θα είναι έργο ορόσημο προς αυτήν την κατεύθυνση».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της LAMDA Marinas Investments SMSA, Σταύρος Κατσικάδης, δήλωσε: «Σήμερα είναι μια σημαντική ημέρα για τον Ελληνικό Θαλάσσιο Τουρισμό και ιδιαίτερα για τον κλάδο των ελληνικών μαρίνων. Με την υπογραφή της σύμβασης υπο-παραχώρησης της mega yacht Mαρίνας Κέρκυρας, ξεκινά η δημιουργία μιας μεγάλης ελληνικής μαρίνας περίπου 20 χρόνια από την προηγούμενη σύμβαση μαρίνας στην Ελλάδα. Είναι επίσης σημαντική ημέρα και για την LAMDA Marinas του ομίλου της LAMDA Development, διότι μετά από την mega yacht Μαρίνα Φλοίσβου και την Μαρίνα Αγίου Κοσμά στο Ελληνικό, η εταιρεία μας επενδύει στην Κέρκυρα, έναν από τους κορυφαίους προορισμούς μεγάλων σκαφών αναψυχής σε όλη την Μεσόγειο. Σκοπός μας είναι η δημιουργία και η Βιώσιμη Ανάπτυξη μιας σύγχρονης μαρίνας με λιμενικές και χερσαίες υποδομές κατάλληλες για την φιλοξενία και συντήρηση σκαφών 12 μήνες τον χρόνο (Home-Porting). H mega yacht Μαρίνα Κέρκυρας θα παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, αποτελώντας ανταγωνιστικό πόλο έλξης σκαφών στην ευρύτερη περιοχή του Ιονίου με σημαντική προστιθέμενη αξία στην απασχόληση και στην τοπική οικονομία της Κέρκυρας».





Πηγή

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε πρώτοι το τελευταίο φύλλο της εφημερίδας

Πατόντας το κουμπί εγγραφή, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου και τους όρους χρήσης
Add a comment Add a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Post

Δήμας: Η Ελλάδα ισχυροποιεί την παρουσία της στο ΔΝΤ - Aπό δανειολήπτης γίνεται πιστωτής - Οικονομικός Ταχυδρόμος

Next Post

Συλλυπητήρια του ΥΠΕΞ για τα θύματα από τις πλημμύρες στην Ισπανία

Advertisement