Dark Mode Light Mode

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε πρώτοι το τελευταίο φύλλο της εφημερίδας

Πατόντας το κουμπί εγγραφή, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου και τους όρους χρήσης
Βρείτε μας
Βρείτε μας
Συνδρομή Συνδρομή
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ

Σοκάρουν τα στοιχεία για τα τροχαία: Αυξάνονται οι θάνατοι πεζών στις πόλεις


Το μεγαλύτερο ποσοστό των τροχαίων δυστυχημάτων με πεζούς στην Ελλάδα συμβαίνει εντός κατοικημένων περιοχών. Το 2022 υπήρξαν 112 θάνατοι πεζών με το 65,2% να γίνονται σε κατοικημένη περιοχή, εκ των οποίων το 33% των θανάτων να συμβαίνει στην Αττική, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.

Οι αυξημένοι θάνατοι πεζών στην Ελλάδα επιτάσσουν το συντομότερο να γίνουν βελτιώσεις στις οδικές υποδομές στις αστικές περιοχές με στόχο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας των πιο ευάλωτων χρηστών των οδών, που είναι οι πεζοί. Οι ασφαλείς και καλά σχεδιασμένες υποδομές αποτελούν έναν από τους πυλώνες της προσέγγισης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» που σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων συνεισφέρει στην ασφάλεια των πεζών και αναδεικνύει την αξία των προληπτικών μέτρων για τη δημιουργία ενός ασφαλέστερου περιβάλλοντος για όλους τους χρήστες των δρόμων.

Το Ινστιτούτο υλοποίησε παρεμβάσεις σε υφιστάμενες διαβάσεις κατά μήκος της οδού Αθηνάς από τη συμβολή της με την Ερμού μέχρι και την Ομόνοια. Στο πλαίσιο των παρεμβάσεων αντικαταστάθηκαν οι διαγραμμίσεις σε 10 συνολικά διαβάσεις και τοποθετήθηκαν 18 προειδοποιητικές πινακίδες σήμανσης Π-21 για διάβαση πεζών. Για τη βελτίωση της ορατότητας από τους χρήστες της οδού οι πινακίδες διαθέτουν φθορίζον πλαίσιο περιμετρικά. Η συγκεκριμένη παρέμβαση γίνεται σε ένα κεντρικό σημείο της Αθήνας με στόχο να αποτελέσει πρότυπο και να εφαρμοστεί και σε άλλες περιοχές της χώρας.

Αυτή τη στιγμή σε όλη την Ελλάδα πολλές διαβάσεις απλά δεν είναι ορατές, αυξάνοντας τα ποσοστά των τροχαίων δυστυχημάτων με θύματα του πεζούς. Οι διαγραμμίσεις υψηλής ανακλαστικότητας σε διαβάσεις πεζών και η αντίστοιχη σήμανση εκατέρωθεν με πινακίδες πεζών με αυξημένη ορατότητα αποτελούν παρεμβάσεις χαμηλού κόστους με θεαματικά αποτελέσματα στην προειδοποίηση των οδηγών.

Παράλληλα το Ινστιτούτο αυτή την περίοδο διεξάγει έρευνα για τη συμπεριφορά οδηγών και πεζών σε περιοχές της χώρας. Σήμερα μάλιστα ανακοίνωσε τη νέα του καμπάνια για τη χρήση κράνους «Φόρα Πάντα Κράνος!» Δείγμα της καμπάνιας έχει τοποθετηθεί σε στέγαστρο στάσης επί της Οδού Αθηνάς και ήδη έχει κερδίσει το ενδιαφέρον των πολιτών με την πρωτότυπη ιδέα της.





Πηγή

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε πρώτοι το τελευταίο φύλλο της εφημερίδας

Πατόντας το κουμπί εγγραφή, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου και τους όρους χρήσης
Add a comment Add a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Post

Μυτιλήνη: Ποινές φυλάκισης σε τέσσερα άτομα που εμπόδισαν αποβίβαση μεταναστών το 2020

Next Post

Κύκλοι ΣΥΡΙΖΑ κατά Κασσελάκη: Ψάχνει δικαιολογίες για δημιουργία νέου κόμματος

Advertisement