Nέα συγκλονιστικά στοιχεία έρχονται στην επιφάνεια σε σχέση με τον τραγικό θάνατο του 19χρονου στο λούνα παρκ στη Χαλκιδική.
Πρώην εργαζόμενος στο λούνα παρκ του τρόμου αποκάλυψε τι συνέβαινε στην επιχείρηση, μιλώντας στο δελτίο του MEGA.
Σύμφωνα με τον εργαζόμενο υπήρχαν κενά στην ασφάλεια, ο εξοπλισμός ήταν παμπάλαιος, το προσωπικό ανειδίκευτο, ενώ υπήρχαν παραλείψεις διαπιστευτηρίων και ελέγχων.
Εκτός από την κακή κατάσταση στην οποία βρίσκονταν τα μηχανήματα λόγω παλαιότητας, ο καταγγέλων ανέφερε πως για να χειρίζεται κανείς τον εξοπλισμό ενός λούνα παρκ θα πρέπει να κατέχει πιστοποιητικό χειριστή ψυχαγωγικών παιχνιδιών. Το πιστοποιητικό αυτό το λαμβάνει κανείς έχοντας παρακολουθήσει σεμινάριο εννέα μηνών στην Ιταλία. Το σεμινάριο προετοιμάζει τους εργαζόμενους λούνα παρκ αναφορικά με θέματα ασφάλειας, ενώ για να λάβει κανείς την πιστοποίηση περνάει από τυπικές εξετάσεις αρχικά όσον αφορά τη γενική ασφάλεια της επιχείρησης αυτού του τύπου και ειδικές εξετάσεις που αφορούν κάποιο συγκεκριμένο μηχάνημα στη συνέχεια.
«Πολύ πιθανόν και κανένας σε εκείνο το πάρκο μέσα δύο χρόνια που δούλεψα εγώ ο μοναδικός άνθρωπος που είχε πιστοποίηση ήμουν εγώ. Και μιλάμε ο άνθρωπος έχει παιχνίδια ψιλοεπικίνδυνα»
Σοκ προκαλεί η εικασία του πρώην εργαζομένου πως είναι πιθανό να ήταν ο μόνος που είχε την συγκεκριμένη πιστοποίηση μέσα σε δύο χρόνια – στα οποία ο ίδιος εργαζόταν στο εν λόγω λουνα παρκ. Μάλιστα, ο καταγγέλλων δήλωσε πως τα μηχανήματα που υπήρχαν εκεί ήταν «κάπως επικίνδυνα».
Τι λένε γονείς και άλλοι επισκέπτες
Στο δελτίου τοy MEGA παραχωρήθηκαν και δηλώσεις γονέων και άλλων ανθρώπων που είχαν επισκεφθεί το λούνα παρκ στο Πευκοχώρι. Όπως καταγγέλλει στο MEGA αυτόπτης μάρτυρας, δεν ήταν η πρώτη φορά που ένα παιδί τραυματίστηκε παίζοντας στις σκουριασμένες μηχανές της επιχείρησης. Συγκεκριμένα, για το παιχνίδι μπαλαρίνα αναφέρεται πως είχε γίνει ένα περιστατικό που είχε κολλήσει και δε μπορούσε να σταματήσει, με αποτέλεσμα να πέσουν κάποια παιδιά και να χτυπήσουν.
Oι γονείς των παιδιών που επισκέπτονταν το λούνα παρκ της Χαλκιδικής κάνουν λόγο για εγκαταστάσεις που έκρυβαν παγίδες με ανύπαρκτα μέτρα ασφαλείας. Λόγος γίνεται για απουσία διχτυού ασφαλείας στα τραμπολίνο, σχισμένους ιμάντες, σάπια και σκουριασμένα σίδερα, και όλα αυτά σε μηχανήματα τουλάχιστον 15ετίας.
«Όσο περιμέναμε, επειδή διαπίστωσα ότι ο ένας ιμάντας ήταν σκισμένος, δεν κάναμε, φύγαμε. Ήταν λίγο επικίνδυνο, σου δημιουργούσε την αίσθηση της αμέλειας»
Παρ’ όλες τις αποκαλυπτικές δηλώσεις, η έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος είναι σε πλήρη εξέλιξη, με πάρα πολλά ερωτήματα να παραμένουν προς το παρόν αναπάντητα. Αυτά που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι πως η άδεια που πήρε πέρυσι ο ιδιοκτήτης από τον δήμο Κασσάνδρας είχε ισχύ για δύο μήνες.
Αποδεικνύεται πως για το μεγαλύτερο μέρος της σεζόν δεν λειτουργούσε νόμιμα, καθώς η επιχείρησή του βρισκόταν σε λειτουργία από τον Μάιο μέχρι τον Οκτώβριο, ενώ φέτος δεν είχε την απαιτούμενη άδεια λειτουργίας. Παράλληλα, υπάρχουν καταγγελίες που αναφέρουν ότι τα μηχανήματα που αγόραζε ο ιδιοκτήτης του λούνα πάρκ ήταν μεταχειρισμένα από την Βουλγαρία και την Κύπρο, ενώ δεν είναι μέχρι στιγμής γνωστό εάν διέθετε ο ίδιος κάποια πιστοποίηση για τα μηχανήματα που χρησιμοποιούσε.