Χάρης Δούκας για ηλεκτρικά πατίνια στην Αθήνα: «Βάζουμε τάξη στην χρήση τους – Πρόστιμα στους παραβάτες»



«Θέλουμε μια πόλη ασφαλή και λειτουργική για όλους» σημειώνει ο δήμαρχος Αθηναίων.

Με μία ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας παρουσίασε το πλάνο της δημοτικής Αρχής για τα ηλεκτρικά πατίνια. Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Αθηναίων: «Δεν είμαστε απέναντι στη μικροκινητικότητα».


«Με κανόνες που προστατεύουν τον πεζό, τα άτομα με αναπηρία, αλλά και τους ίδιους τους χρήστες. Δημιουργούμε ένα οργανωμένο δίκτυο 1.574 θέσεων στάθμευσης σε 124 ζώνες σε όλη την Αθήνα. Όχι πατίνια στα πεζοδρόμια, με ταχύτητα πεζού σε πεζόδρομους και πλατείες, υποχρεωτική χρήση κράνους. Και η Δημοτική Αστυνομία θα κάνει συστηματικούς ελέγχους. Δεν είμαστε απέναντι στη μικροκινητικότητα. Αντίθετα, θέλουμε μια σύγχρονη πόλη που αξιοποιεί νέα μέσα μετακίνησης αλλά με ασφάλεια και σεβασμό προς όλους», έγραψε στο Χ.

{https://x.com/h_doukas/status/2052358209587786045}



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

Μην το χάσετε

Πομάσκι στο Dnews: Ανεπίτρεπτο το λάθος των Ιταλών στον αγώνα του Τεντόγλου

Καταγγέλλουν λάθος που κόστισε στον Τεντόγλου τη νίκη και 14.000

Πέθανε ο καπετάν Γιάννης, ιδιοκτήτης του γνωστού «Σκοπελίτη»

Ο Γιάννης Σκοπελίτης υπήρξε μία από τις πιο εμβληματικές μορφές