Dark Mode Light Mode

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε πρώτοι το τελευταίο φύλλο της εφημερίδας

Πατόντας το κουμπί εγγραφή, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου και τους όρους χρήσης
Βρείτε μας
Βρείτε μας
Συνδρομή Συνδρομή
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ

Θριάσιο: Μπουλντόζες στο project μέσα στο 2024 – Πώς κλείδωσε το deal με την DFC – Οικονομικός Ταχυδρόμος


Μπουλντόζες πριν την εκπνοή του 2024 θα επιδιώξει να βάλει στο Θριάσιο Πεδίο η Goldair, στον απόηχο της συμφωνίας που ετοιμάζεται να κλείσει με την κρατική αναπτυξιακή τράπεζα των ΗΠΑ, DFC.

Goldair Cargo Romania: Νέα συνεργασία με SARKKROM για Logistics στην Ρουμανία

Advertisement

Απαραίτητη ωστόσο προϋπόθεση είναι να «τρέξουν» το συντομότερο δυνατόν οι αδειοδοτικές διαδικασίες και να μην προκύψουν νέες καθυστερήσεις που θα εμποδίσουν την έναρξη του project.

Tο project στο Θριάσιο Αυτό αναφέρει μιλώντας στον OT ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ομίλου Goldair, Καλλίνικος Καλλίνικος, τονίζοντας ότι το έργο έχει ωριμάσει σε σημαντικό βαθμό χάρη στις κοπιώδεις προσπάθειες που έγιναν όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Στο Θριάσιο Πεδίο θα δημιουργηθεί σιδηροδρομικό terminal (σταθμός) που θα συνδεθεί με το εθνικό δίκτυο, με δυνατότητα μεταφοράς και διακίνησης τουλάχιστον ενός εκατομμυρίου εμπορευματοκιβωτίων τον χρόνο.

Ο κ. Καλλίνικος υπογραμμίζει ότι πρόκειται για ένα σημαντικό project για ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα που θα δώσει ώθηση στις συνδυασμένες μεταφορές αφού πέρα από σύγχρονους χώρους αποθήκευσης 235.000 τ.μ θα δημιουργηθεί σιδηροδρομικό terminal (σταθμός) που θα συνδεθεί με το εθνικό δίκτυο, με δυνατότητα μεταφοράς και διακίνησης τουλάχιστον ενός εκατομμυρίου εμπορευματοκιβωτίων τον χρόνο.

Το deal με την DFC

Επισημαίνει ακόμη ότι η επικείμενη συμφωνία με τους Αμερικανούς της DFC αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στις δυνατότητες και τις προοπτικές της εταιρείας που διοικεί ενώ τονίζει ότι οι συζητήσεις των δυο πλευρών ξεκίνησαν μετά την πολύ καλή συνεργασία που ανέπτυξαν στο πλαίσιο της διεκδίκησης της παραχώρησης του λιμένα Βόλου.

Υπολογίζεται ότι η συνολική επένδυση Θριάσιο Ι θα ξεπεράσει τα 300 εκατ. ευρώ, με την τραπεζική χρηματοδότηση να αγγίζει τα 240 εκατ. ευρώ και τα ίδια κεφάλαια να ανέρχονται σε περίπου 60 εκατ. ευρώ.

Βουλή: Υπερψηφίστηκε η τροποποιημένη σύμβαση παραχώρησης για το Θριάσιο

Υπενθυμίζεται ότι η δημιουργία του πρώτου logistics hub της χώρας από το σχήμα ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair επανεκκίνησε το 2022, με την υπογραφή της τροποποιημένης σύμβασης παραχώρησης και μετά από επίπονες διαπραγματεύσεις με την Κομισιόν.

Με την ολοκλήρωσή του το Κέντρο φιλοδοξεί να καταστήσει την χώρα μας το επίκεντρο των συνδυασμένων μεταφορών και αποθήκευσης της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Το λιμάνι του Βόλου

Κληθείς να σχολιάσει το διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου, ο κ. Καλλίνικος επισημαίνει ότι βρίσκονται εν αναμονή του ελέγχου του φακέλου από τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες, μετά την προσφυγή της εταιρείας που έγινε δεκτή από το ΣτΕ κατά της κατακύρωσης του διαγωνισμού στον ΟΛΘ.

Να σηειωθεί ότι η κοινοπραξία Goldair Cargo – Goldair Handlin ανακηρύχθηκε Επιλαχόντας Προτιμητέος Επενδυτής  στον διαγωνισμό για την απόκτηση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου.





Πηγή

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε πρώτοι το τελευταίο φύλλο της εφημερίδας

Πατόντας το κουμπί εγγραφή, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου και τους όρους χρήσης
Add a comment Add a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Post

Χάρτης πρόβλεψης πυρκαγιών: Μέσος κίνδυνος για φωτιά σήμερα Τρίτη (03/09)

Next Post

Καιρός: Μικρή πτώση της θερμοκρασίας και μεμονωμένες καταιγίδες στα Ηπειρωτικά ορεινά

Advertisement