Dark Mode Light Mode

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε πρώτοι το τελευταίο φύλλο της εφημερίδας

Πατόντας το κουμπί εγγραφή, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου και τους όρους χρήσης
Βρείτε μας
Βρείτε μας
Συνδρομή Συνδρομή
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ
Διαβάστε τώρα το τελευταίο φύλλο του Τύπου Ηπείρου -> Κάντε κλικ ΕΔΩ

Αύξηση των τροχαίων το 2024 στη Δυτική Ελλάδα – Mείωση στην Πελοπόννησο


Αντίθετα, στο οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Πελοποννήσου καταγράφηκε μικρότερος αριθμός νεκρών, τραυματιών και τροχαίων δυστυχημάτων και ατυχημάτων το πρώτο εξάμηνο του 2024, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2023.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, τα οποία παρουσιάζει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, το πρώτο εξάμηνο του 2024 σημειώθηκαν στις τρεις περιφερειακές ενότητες της Δυτικής Ελλάδας (Αιτωλοακαρνανία, Αχαΐα, Ηλεία), 180 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, όπου έχασαν την ζωή τους 26 άτομα και τραυματίστηκαν σοβαρά ή ελαφρά 233 άτομα.

Advertisement

Το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023, είχαν καταγραφεί 178 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, όπου είχαν χάσει την ζωή τους 21 άτομα, ενώ είχαν τραυματιστεί συνολικά 197.

Στις πέντε περιφερειακές ενότητες της Πελοποννήσου (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία) το πρώτο εξάμηνο του 2024 σημειώθηκαν 111 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, όπου έχασαν την ζωή τους 22 άτομα και τραυματίστηκαν σοβαρά ή ελαφρά 116.

Το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023 είχαν καταγραφεί 117 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, όπου είχαν χάσει την ζωή τους 24 άτομα και είχαν τραυματιστεί συνολικά 126.

Στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας το πρώτο εξάμηνο 2024 σημειώθηκαν τον Ιούνιο, όπου έφθασαν τα 49 και τα λιγότερα τον Μάρτιο, όπου καταγράφηκαν 19.

Ο μεγαλύτερος αριθμός των νεκρών καταγράφηκε τον Ιούνιο, όπου έφθασαν τους 8, ενώ ο μικρότερος καταγράφηκε τον Μάρτιο, όπου 2 άτομα έχασαν την ζωή τους.

Οι περισσότεροι βαριά τραυματίες καταγράφηκαν τον Ιούνιο, όπου έφθασαν τους 7, ενώ τον Ιανουάριο δεν υπήρξε κανένας σοβαρός τραυματισμός.

Ο μεγαλύτερος αριθμός των ελαφρά τραυματιών καταγράφηκε επίσης τον Ιούνιο, όπου έφθασαν τους 57 και ο μικρότερος τον Μάρτιο, με 24 τραυματίες.

Επίσης, σύμφωνα πάντα με την Εθνική Στατιστική Αρχή, τα στοιχεία ανά περιφερειακή ενότητα της Δυτικής Ελλάδας για το πρώτο εξάμηνο του 2024, συγκριτικά με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023, έχουν ως εξής:

*Στην Αιτωλοακαρνανία, σημειώθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024, 75 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, με αποτέλεσμα να χάσουν την ζωή τους 6 άτομα και να τραυματιστούν άλλα 6, ενώ οι ελαφρά τραυματίες έφθασαν τους 88.

Το πρώτο εξάμηνο του 2023, είχαν σημειωθεί 80 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, όπου είχαν χάσει την ζωή τους 9 άτομα, είχαν τραυματιστεί σοβαρά 8, ενώ οι ελαφρά τραυματίες είχαν φθάσει έφθασαν τους 84.

*Στην Αχαΐα, καταγράφηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024, 71 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, όπου έχασαν την ζωή τους 13 άτομα, ενώ 6 άτομα τραυματίστηκαν σοβαρά και άλλα 91 τραυματίστηκαν ελαφρά.

Το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023, είχαν καταγραφεί 74 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, όπου είχαν χάσει την ζωή τους 7 άτομα, ενώ 5 άτομα είχαν τραυματιστεί σοβαρά και άλλα 78 είχαν τραυματιστεί ελαφρά.

*Στην Ηλεία, σημειώθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024, 34 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, στα οποία έχασαν την ζωή τους 7 άτομα και τραυματίστηκαν σοβαρά 2, ενώ οι ελαφρά τραυματίες έφθασαν τους 40.

Το πρώτο εξάμηνο του 2023, είχαν σημειωθεί 24 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, στα οποία είχαν χάσει την ζωή τους 5 άτομα και είχαν τραυματιστεί ελαφρά 22, ενώ δεν είχε καταγραφεί κανένας σοβαρός τραυματισμός.

Στην Περιφέρεια Πελοποννήσου

Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα στην Περιφέρεια Πελοποννήσου το πρώτο εξάμηνο του 2024 σημειώθηκαν τον Απρίλιο, όπου έφθασαν τα 32 και τα λιγότερα τον Φεβρουάριο, όπου καταγράφηκαν 11.

Ο μεγαλύτερος αριθμός των νεκρών καταγράφηκε τον Ιανουάριο, που έφθασαν τους 5, ενώ ο μικρότερος τον Μάρτιο, όπου έχασαν την ζωή τους 2 άτομα.

Οι περισσότεροι βαριά τραυματίες καταγράφηκαν τον Φεβρουάριο, όπου έφθασαν τους 3, ενώ τον Μάρτιο δεν υπήρξε βαρύς τραυματισμός.

Ο μεγαλύτερος αριθμός των ελαφρά τραυματιών καταγράφηκε τον Απρίλιο, όπου έφθασαν τους 29 και ο μικρότερος τον Φεβρουάριο, με 5 τραυματίες.

Παράλληλα, σύμφωνα πάντα με την Εθνική Στατιστική Αρχή, τα στοιχεία για το πρώτο εξάμηνο του 2024, συγκριτικά με αυτά του πρώτου εξαμήνου του 2023, ανά περιφερειακή ενότητα της Πελοποννήσου, έχουν ως εξής:

*Στην Αργολίδα, σημειώθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024, 11 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, με αποτέλεσμα να χάσουν την ζωή τους 2 άτομα και να τραυματιστεί σοβαρά 1, ενώ οι ελαφρά τραυματίες έφθασαν τους 8.

Το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023, είχαν σημειωθεί 21 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, όπου είχαν χάσει την ζωή τους 5 άτομα, ενώ οι ελαφρά τραυματίες είχαν φθάσει τους 20.

*Στην Αρκαδία, το πρώτο εξάμηνο του 2024 καταγράφηκαν 15 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, όπου έχασαν την ζωή τους 3 άτομα, ενώ 1 άτομο τραυματίστηκε σοβαρά και άλλα 18 τραυματίστηκαν ελαφρά.

Το πρώτο εξάμηνο του 2023, είχαν καταγραφεί 13 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, όπου είχαν χάσει την ζωή τους 5 άτομα, ενώ 3 άτομα είχαν τραυματιστεί σοβαρά και άλλα 13 είχαν τραυματιστεί ελαφρά.

*Στην Κορινθία, το πρώτο εξάμηνο 2024, είχαν σημειωθεί 51 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, στα οποία έχασαν την ζωή τους 7 άτομα και τραυματίστηκαν σοβαρά 4, ενώ οι ελαφρά τραυματίες έφθασαν τους 48.

Το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023, είχαν σημειωθεί 50 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, στα οποία είχαν χάσει την ζωή τους 8 άτομα και είχαν τραυματιστεί σοβαρά 6, ενώ οι ελαφρά τραυματίες είχαν φθάσει τους 51.

*Στην Λακωνία, σημειώθηκαν το πρώτο εξάμηνο το 2024, 7 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, με αποτέλεσμα να χάσουν την ζωή τους 4 άτομα και να τραυματιστούν ελαφρά 8 άτομα, ενώ δεν καταγράφηκε σοβαρός τραυματισμός.

Το πρώτο εξάμηνο του 2023, είχαν σημειωθεί 4 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, ενώ δεν καταγράφηκαν νεκροί και σοβαρά τραυματίες. Όσο για τους ελαφρά τραυματίες, είχαν φθάσει τους 4.

*Στην Μεσσηνία, το πρώτο εξάμηνο του 2024 καταγράφηκαν 27 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, όπου έχασαν την ζωή τους 6 άτομα, ενώ 3 άτομα τραυματίστηκαν σοβαρά και άλλα 25 τραυματίστηκαν ελαφρά.

Το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023, είχαν καταγραφεί 29 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, όπου είχαν χάσει την ζωή τους 6 άτομα, ενώ 6 ακόμα άτομα είχαν τραυματιστεί σοβαρά και άλλα 23 είχαν τραυματιστεί ελαφρά.





Πηγή

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε πρώτοι το τελευταίο φύλλο της εφημερίδας

Πατόντας το κουμπί εγγραφή, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου και τους όρους χρήσης
Add a comment Add a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Post

Βραζιλία - Συντριβή αεροσκάφους: Υπήρχε πρόβλημα στο σύστημα αποπαγοποίησης, λένε οι ερευνητές

Next Post

Τρίκαλα: 52χρονος κλείδωνε τη γυναίκα του στο σπίτι όταν έφευγε για δουλειά

Advertisement