Μπορεί οι αποχωρήσεις των Πούλου και Τζάκρη να έτρεξαν τις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ, μία ημέρα μετά το ντιμπέιτ εν όψει των εκλογών της Κυριακής (24/11), όμως, η τηλεμαχία αναμφίβολα έδωσε στους ψηφοφόρους του κόμματος μια τελική εικόνα για τους τέσσερις υποψηφίους.
Έτσι, σύμφωνα με πηγές της Κουμουνδούρου το τηλεοπτικό ενδιαφέρον για το ΣΥΡΙΖΑ ήταν αρκετά μεγάλο κάτι που επιβεβαιώνεται από τα νούμερα.
Το debate έλαβε χώρα σε ημέρα με μεγάλο ανταγωνιστικό προϊόν στα άλλα σε άλλα τηλεοπτικά κανάλια και (δελτία ειδήσεων κατά το πρώτο μέρος και ψυχαγωγικές εκπομπές κατά το δεύτερο) αλλά παραταύτα απέδειξε το ενδιαφέρον του πληθυσμού τόσο για τον διάλογο μεταξύ των υποψηφίων όσο και για τις εξελίξεις στη διαδικασία εκλογής νέου προέδρου.
Τα στοιχεία για την τηλεθέαση της χθεσινής τηλεμαχίας μεταξύ των υποψηφίων για την προεδρία στον ΣΥΡΙΖΑ, έχουν ως εξής:
– Τηλεθέαση λεπτού περισσότεροι από 638.000 τηλεθεατές, ενώ
– Μέση τηλεθέαση ανήλθε σε 286.600 θεατές.
– Το μερίδιο της τηλεθέασης στο σύνολο του κοινού έκανε μέσο όρο 7% ,
– το υψηλότερο μερίδιο παρατηρείται στο αντρικό κοινό άνω των 55 ετών ( 12,8% ).
– Σε επίπεδο λεπτού το ποσοστό σε σύνολο κοινού άγγιξε το 9,9% και στο ανδρικό κοινό, άνω των 55, το 19,4%.
– Στα social media με το hashtag #debate να βρέθηκε στην πρώτη θέση των τάσεων στο «Χ» (πρώην Twitter) από την έναρξη της τηλεμαχίας.